1. carpve Senior Member

Sheffield
    Spanish-Spain
    HOLA NO SE DONDE SE SITURIA MAS CORRECTAMENTE LA PARTICULA ALSO EN ESTA FRASE

The company changing environment is having its important effect also on secondary initiatives
    Alguna regla para recordar su debida utilizacion? Gracias

2. vince Senior Member

Los Angeles, CA
    English
    escribiste esta frase?

podrías poner la traducción en español?

es que no entiendo lo que quieres decir en "the company changing environment"

en cuanto al "also":

"is also having an important effect on secondary initiatives"

pero quizás depiende de la frase que lo precede

3. AmethystSW

AmethystSW Senior Member

Michigan
    English, USA
    Creo que la frase no es correcta gramáticamente. Esta es mi revisión:

The changing company environment is having an important effect, also on the secondary initiatives.

4. vince Senior Member

Los Angeles, CA
    English
    ah that makes more sense

también se puede decir: "The changing company environment is also having an important effect on the secondary initiatives."

5. AmethystSW

AmethystSW Senior Member

Michigan
    English, USA
    Or

The changing company environment is having an important effect, including on the secondary initiatives.

6. Borlam New Member

Leon (ES)
    Me gustaría que tradujesen exactamente estas dos últimas frases. Gracias y un saludo cordial.
    "The changing company environment is also having an important effect on the secondary initiatives."
    y "The changing company environment is having an important effect, including on the secondary initiatives."

:) :warning: :rolleyes: :eek: :p :idea:

7. prince184 Senior Member

India
    India, Lang: Hindi,Punjabi, English
    The changing company environment is having an important effect on the secondary initiatives also.
    The changing environment of company is having an important effect on the secondary initiatives also.
    In my opinion the aboves are the closest formations.

Share This Page