Deeds we have done

Discussion in 'Português (Portuguese)' started by KurtJonnes, Jan 17, 2013.

1. KurtJonnes New Member

Portugues
    Hi, this is my first time here.
    I'm Brazilian, I'd like to show my music/ lyric and have a kindly revision and critic about it!

-----------
    Deeds we have done

careful with me, bring me some tea, talk about the sea, loose your time with me
    I know, how this is fool.. you'll bring me on the tune, losing my bad mood, you're a therapy my dude
    In case you can not see, a friend is all for me, more than just stay in places I've never been.
    You can hear the things that other can not hear because I've chosen you to drink with me this beer .

If one day you go too far, far from this world, far for a talk.
    give me some weeks to stop my cry, memories will come of deeds we've done.
    then I will be a normal man, not so normal, just real me.

If one day you go too far, far from this world, far for a talk.
    give me some weeks to stop my cry, memories will come of deeds we've done.
    then I will be a normal man, not so normal, just real me.

-----

I have a demo recorded! should I post here?

thanks!

2. Vanda

Vanda Moderesa de Beagá

Belo Horizonte, BRASIL
    Português/ Brasil
    NO!
    Não somos este tipo de fórum. Como a música é sua, portanto os direitos autorais são seus, o máximo que os foreros poderão fazer será dar uma sugestão sobre uma questão linguística que poderá ser melhorada, mas SEM opiniões pessoais e SEM revisão extensa.

Mandam as regras do fórum:

Não se permitem correções em profundidade nem tarefas escolares.
    Esses fóruns não são um serviço gratuito para resolver tarefas escolares, traduções ou realizar revisões exaustivas. Aceitam-se textos extensos sempre que esses forem necessários para poder responder a uma pergunta específica de gramática ou de vocabulário, e só se você mostrar primeiro sua própria tentativa de tradução ou interpretação.
    http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=14698

Share This Page