1. The WordReference Forums have moved to new forum software. (Details)

Hola, amor, buenos días...

Discussion in 'Spanish-English Vocabulary / Vocabulario Español-Inglés' started by tlfeher, Feb 9, 2006.

1. tlfeher Junior Member

English/U.S.
    translation please!

Hola amor buenos dias, como amaneciste?
    fijate que ayer que te volvi a marcar era solo para decirte, que ayer que hablamos en la noche me decias que no sabias si podias venir por tu trabajo y yo te dije que que triste que ojala que si pudieras, pero me quede pensando eso, y como te dije una ves no quiero que sientas presion de tener que venir conmigo, sino puedes por tu trabajo o tu economia o lo que sea yo lo comprendo, se que es dificil, que mas quisieramos que poder vernos pero a algunas veces no se podrá. asi que si no puedes no te apures ya se podra en otra ocacion ok. y si si puedes pues yo encantada y feliz de que estes aqui conmigo.

que tengas buen dia y ojala que sea un dia mas tranquilo de trabajo.
    Un beso

brenda mary

pd. ayer cuando mi abuelo vio el video, me dijo que te dijera que el ya sospechaba algo desde la boda jajajaja. y le enseñe las fotos y me dice... que agarraditos de las manos jajajaja. le dio mucho gusto estaba contento.

2. Lluna1977 Senior Member

Barcelona
    Catalan / Spanish
    Hi. Here is my try:

Hi love, good morning. How did you wake up?
    See, yesterday I called you again only to tell that when we talked at night you told me you didn't know if you could come here, because of your work, and I told you that I was sad and that I wished you could. But I kept thinking about it and as I once told you that I don't want you to feel pressed to come with me, I want you to know that I understand it if you can't because of work, money or whatever. I know it's difficutl. It would be fantastic to be able to see eachother but sometimes it won't be possible. So don't worry if you can't, you will some other time, ok. And if you can I'll be glad and happy to have you here with me.

Have a nice day and I wish it to be a more relaxing day of work.
    A kiss

PS.: Yesterday, when my grandpa watched the video he asked me to tell you that he suspected something since the wedding.. hahahahah. And I showed him the pictures and he said: you're holding hands..hahahahah He was very happy.

Share This Page