1. The WordReference Forums have moved to new forum software. (Details)

I hope you are calm after this great trip...

Discussion in 'Spanish-English Vocabulary / Vocabulario Español-Inglés' started by poli76, Aug 4, 2011.

1. poli76 New Member

Español
    Hola a todos, estoy traduciendo esta carta y necesito por favor sus correcciones, gracias!!

Original:
    Espero que ya te encuentres tranquilo después de este gran viaje. Que contento me pone que logramos dar una visión clara y positiva de lo que es invertir en Paraguay, estamos mas que dispuestos a trabajar en este proyecto, mis disculpas nuevamente por no hablar ingles pero esto se va solucionar a la brevedad este inconveniente y de esta forma poder aportar de mejor manera.

Sobre el tema del Sheraton , fui personalmente hablar con Jens Naumann, ya está arreglado el problema, será acreditado a futuras visitas y además estoy por firmar un acuerdo corporativo con el Hotel para obtener tarifas especiales para las próximos viajes de vuestra compañía, el se va a estar comunicando con vos para explicarte los detalles.

Espero que te encuentres bien y que pronto podamos encontrarnos y no dudes en pedirme lo que necesites.

Mi intento:
    I hope you are calm after this great trip. I’m so happy because we accomplish to give a comprehensible and positive vision of what to invest in Paraguay. We are more than willing to work in this project.
    My apologies for not speaking English, but I fix this problem as soon as possible to be capable to contribute to a better way in our business.
    About Sheraton, I spoke to Jens Naumann personally, It´s already resolved the problem, and it will be accredited to future visitors. Moreover, then I will sign with the hotel a corporate agreement to get special rates for the next trips of your company. He will contact you to explain you details about it.
    I hope you are doing well and very soon we can meet each other again and don’t hesitate to ask me what you need.

Cualquier corrección es bienvenida :)

2. kayokid

kayokid Senior Member

Chicago
    English, USA
    Hello. Another possibility: I hope that you feel a bit more relaxed after the trip/this great trip, etc.

3. babybackribs Senior Member

US
    English/Spanish
    I hope you find yourself more relaxed after the big trip...
    I hope you find yourself more relaxed after a great trip...

I might avoid the use of "this" even though that is what the Spanish says...it sounds sort of funny in English

4. poli76 New Member

Español
    Gracias por las rápidas respuestas!

Share This Page