1. The WordReference Forums have moved to new forum software. (Details)

Sun foods

Discussion in 'Català (Catalan)' started by Neye, Jun 21, 2013.

1. Neye New Member

Catalan
    Hola a tothom!

M'agradaria saber com es podria traduir al català, de la manera més correcta possible, "sun foods". Tot i que ja m'imagino de que es tracta (aliments conreats al sol), voldria trobar la paraula o joc de paraules més adients.

Alguna noció?

Gràcies per endavant :)

2. germanbz Senior Member

Benicàssim - Castelló - Spain
    Spanish-Spain/Catalan (Val)
    La veritat es que he estat recercant per internet i no m'ha quedat gens clar que demonis son els sun-food.

3. Harosn Junior Member

Català
    Hi ha algun conreu que cresca on no hi ha sol? supose que tots els conreus es fan "al sol". Potser vol dir "no conreat en un hivernacle"?

4. Neye New Member

Catalan
    Clar que són productes conreats al sol :rolleyes:. Només voldria saber si fa referència només a productes d'hort o també a cereals, per exemple, o a tot plegat en conjunt. I, quan en tinguem clar el significat, si hi ha cap paraula en català per esmentar-ho sense haver de recórrer a una frase explicativa.
    Gràcies per respondre, tanmateix.

5. Penyafort

Penyafort Junior Member

Catalan (Catalonia), Spanish (Spain)
    Pel que es veu, aquest terme apareix per primer cop al títol d'un llibre de fa cinc anys per referir-se a un tipus de dieta vegana extrema basada principalment en fruits, llavors i verdures crues.

Dubto, per tant, que hagi passat a la parla comuna, i encara més que s'hagi traduït mai al català. Més valdria, al meu parer, deixar-ho com a nom del concepte, dieta Sunfood, i explicar molt breument en què consisteix. En el fons, no són més que fruits i verdures naturals, sense cuinar.

6. AlbertJB

AlbertJB Junior Member

Republic of Empordà
    Català, Español
    Jo també ho he cercat a "Sant" Google i sembla ser que ni en català ni en castellà té traducció.

7. Neye New Member

Catalan
    Moltes gràcies, Penyafort. És el primer aclariment que m'arriba. Em quedo amb això, doncs.
    Només em queda agrair a tothom la seva participació.

Share This Page