1. The WordReference Forums have moved to new forum software. (Details)

Translate a letter to portuguese

Discussion in 'Português (Portuguese)' started by austin8868, Dec 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. austin8868 New Member

English
    I am dating a brazilian. She was a foreign exchange student last year at my school. I wrote her a love letter and need it translated correctly. I tried but my Portuguese is not that great. I would be willing to pay since it is kind of long. The first is what i wrote in english and the second is me and googles translation.

I am sorry for yesterday. I know we fight alot, but nobody said this would be easy. Every fight we have, every minute we are away from each other just makes our love stronger. No words can describe the feelings i have for you, or how much my heart races when I get a message from you, or when I see you smile and laugh at my jokes. No matter what, you will always be my world, my life, my everything! Sometimes it only takes one thing to make you realize how much you need and love someone. When you know that you can't function daily without them and that the thought of loosing them makes you feel sick. Every night when i close my eyes i can feel you with me. I can feel you in my heart. I know this is right, everything about you feels right. Every day i love you more and more. More today than yesterday, but only half as much as i will tomorrow. You are precious to me. The best thing that has ever happened in my life. I prayed and God gave me you. You are far beyond anybody i could ever ask for. Your a miracle that could only be a gift from heaven. You are the miracle that made my life more beautiful than i imagined it could be. Every minute that passes brings me a little closer to you. I just want to be able to look into your eyes and hold you. Tell you how much i love you. Tell you everything will be ok. That i will always be here and nothing will ever change that. Sadly i cant do that now but i know that one day i will wake up and see your beautiful face laying beside me. So small and petite. Your beautiful black eyes, your long black hair and your slightly chubby cheeks. I already have every line memorized. I will tell myself i am the luckiest man alive. Thanks for giving your heart to me. It is the greatest gift i have ever received and i promise never to let it go. No matter how far we are, or how angry we get, we will always be with each other. I guess what i was trying to say this whole time is that I love you Maressa, I don't know how or why but i do. More than anything else in this world. December is already here and the 26th is coming quick. Our dreams are becoming a reality.

eu desculpe para ontem. Eu sei que nós brigamos muito, mas ninguém disse que seria fácil. Cada luta que temos, a cada minuto que estamos longe um do outro só faz nosso amor mais forte. Não há palavras para descrever os sentimentos que tenho por você, ou quanto raças meu coração quando eu recebo uma mensagem de você, ou quando eu ver você sorrir e rir das minhas piadas. Não importa o quê, você sempre será meu mundo, minha vida, meu tudo! Às vezes, ele só tem uma coisa a fazer você perceber o quanto você precisa e amar alguém. Quando você sabe que você não pode funcionar sem eles diariamente e que o pensamento de perdê eles faz você se sentir doente. Toda noite quando eu fecho meus olhos eu posso sentir você comigo. Eu posso te sentir em meu coração. Eu sei que isso é certo, tudo sobre você se sente bem. Cada dia eu te amo mais e mais. Mais hoje do que ontem, mas apenas a metade do que eu irei amanhã. Você é precioso para mim. A melhor coisa que já aconteceu na minha vida. Eu orei e Deus me deu você. Está muito além de qualquer pessoa que eu poderia pedir. Sua um milagre que só podia ser um presente dos céus. Você é o milagre que fez a minha vida mais bonita do que eu imaginava que poderia ser. Cada minuto que passa me traz um pouco mais perto de você. Eu só quero ser capaz de olhar em seus olhos e te abraçar. Diga voce o quanto eu te amo. Diga voce tudo estará ok. Que eu sempre estarei aqui, e nada vai mudar isso. Infelizmente eu não posso fazer isso agora, mas eu sei que um dia eu vou acordar e ver seu lindo rosto colocar ao meu lado. Tão pequena e delicada. Seus belos olhos negros, seu cabelo preto longo e um pouco de suas bochechas rechonchudas. Eu já tenho toda linha memorizado. Vou dizer-me que eu sou o homem mais sortudo vivo. Obrigado por dar o seu coração para mim. É o maior presente que já recebi e prometo nunca deixá ele ir. Não importa o quão longe estamos, ou como raiva ficamos, seremos sempre uns com os outros. Eu acho que o que eu estava tentando dizer esse tempo todo é que eu te amo Maressa, eu não sei como ou por que, mas eu faço. Mais do que qualquer outra coisa neste mundo. Dezembro já está aqui e no dia 26 está chegando rápido. Nossos sonhos estão se tornando realidade.

I know its long and probably pretty boring but i am desperate here! Again i would be willing to pay. I just need it translated by tomorrow morning. thanks guys!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page