Sara Rodriguez
Member
Español. España.
Hi, romanian people! I like very much this song... but I can only understand some few words. Could anyone be so kind to translate it for me into Spanish, English or italian? Thanks a lot.
¡Saludos, gente rumana!. Me encanta esta canción, pero sólo entiendo algunas palabras sueltas. ¿Alguien tendría la amabilidad de traducírmela al español, inglés o italiano?. Muchas gracias.
Ciao, gente rumena!. Mi piace molto questa canzone, ma soltanto posso capire qualcune parole. C'è qualcuno che puó tradurre le parole per me? Grazie mille.
"Tata,
Era sa moara
I-am spus într-o doara
Ca nu sînt fecioara
The rest here (scroll down).
¡Saludos, gente rumana!. Me encanta esta canción, pero sólo entiendo algunas palabras sueltas. ¿Alguien tendría la amabilidad de traducírmela al español, inglés o italiano?. Muchas gracias.
Ciao, gente rumena!. Mi piace molto questa canzone, ma soltanto posso capire qualcune parole. C'è qualcuno che puó tradurre le parole per me? Grazie mille.
"Tata,
Era sa moara
I-am spus într-o doara
Ca nu sînt fecioara
The rest here (scroll down).
Song lyrics may be quoted up to a maximum of four lines. Members are welcome to post links to complete lyrics, but may not copy extensive quotations to these forums for copyright legal reasons. Threads and posts with song lyric quotations beyond four lines will be removed.