Application form

< Previous | Next >
Status
Not open for further replies.

Ela25

Member
Spain
Good Morning to everybody! Would you mind helping me with this piece of information? It is a message to Lecturer, talking about a grant. As you can imagine, the context is formal then. Please, could you correct my grammar mistakes in Italian? I have try to do my best with the translation, but I think there are still some errors.
THANK YOU VERY MUCH!
Ela25 xxx

La scrivo con grande soddisfazione, pero comunicarla che accetto far parte della Accademia come investigatore.Ê un onore colaborare con voi. Anche se non posso compleatare il processo di domanda fino al prossimo Marzo perche sono ancora in posseso di una borsa; comunque la invio come mi ha richiesto, il processo di domanda completo é la mia ultima publicazione. Grazie in aniticipo.

I am very happy to write to you in order to communicate that I do accept to be part of the Academy as a research fellow. It is a pleasure to colaborate with you. Although I can not begin the formal process untill next May since I am still in possesion of a grant; but I will send you ,as you asked me, the application form and my last publication. Thanks in advance. Kind regards.

• Lorena1970

Banned
    Italy, Italiano
    Good Morning to everybody! Would you mind helping me with this piece of information? It is a message to Lecturer, talking about a grant. As you can imagine, the context is formal then. Please, could you correct my grammar mistakes in Italian? I have try to do my best with the translation, but I think there are still some errors.
    THANK YOU VERY MUCH!
    Ela25 xxx

La scrivo con grande per esprimerle la mia grande soddisfazione, pero comunicarla che accetto nell'accettare di far parte della Accademia come ricercatore investigatore.Ê un onore colaborare con voi. Anche seBenché io non posso possa compleatareintraprendere l'incarico il processo di domanda fino al prima del prossimo MarzoMaggio, perche sono ancora in possesobeneficiario di una borsa di studio (I think you refer to that kind of grant); comunque la le invio comunque, come mi ha da lei richiesto, il processo modulo di domanda completo é e la mia ultima publicazione. Grazie in aniticipo.Ringraziandola anticipatamente le porgo i miei cordiali saluti.

I am very happy to write to you in order to communicate that I do accept to be part of the Academy as a research fellow. It is a pleasure to colaborate with you. Although I can not begin the formal process untill next May since I am still in possesion of a grant; but I will send you ,as you asked me, the application form and my last publication. Thanks in advance. Kind regards.
    Here it is. Bye:)

Status
    Not open for further replies.
    < Previous | Next >