before clicking on it / before you click / before click on

< Previous | Next >

hotaru

Senior Member
spanish
Una consulta, la hago en este mismo hilo, cual es la manera correcta de escribir esta frase:

Move and pause(or hold) your mouse pointer over the image before clicking on it.

Move and pause(or hold) your mouse pointer over the image before you click.

Move and pause(or hold) your mouse pointer over the image before click on.

¿?

• sound shift

Senior Member
    English - England
    Una consulta, la hago en este mismo hilo, cual es la manera correcta de escribir esta frase:

Move and pause(or hold) your mouse pointer over the image before clicking on it. :tick:

Move and pause(or hold) your mouse pointer over the image before you click (on it). :tick:

Move and pause(or hold) your mouse pointer over the image before click on. :cross:

¿?

SeñorO

Senior Member
    English - American
    Usa "hold" aqui, no "pause." Bueno, la primera y segunda suena bien, y una otra palabra para "mouse pointer" es "cursor." Puedes usar la segunda con o sin "on it" despues de "click," cualquieras, y la primera suena mejor con "on it."

Miss Susi

Member
    English USA
    Depende del contexto, una obra escrita siempre suena mejor quedar en tercera persona: "Before clicking on it" vs "before YOU click on it". Según los profesores de la composición inglés, uno debe quedar fuera de la palabra "you". "Move and hold the mouse pointer over the image before clicking on it."

hotaru

Senior Member
    spanish
    En un website decía: "Vote, please... Hold your mouse pointer over an image for a pop-up caption", por eso preguntaba, aunque lo que realmente me interesaba era "before clicking on it" vs. before you click vs. before click on". A mi también me parece que suena mejor "on it". Muy agradecido.

< Previous | Next >