comme ne temoigne....

dav

New Member
france
Please, How can I translate this sentence:
In France, the sports organisation is extensively changing in terms of both legislation and new prospects "comme en temoigne le recent rapport demande par le ministre".
Thanks

• Jim69

Senior Member
    French
    Salut.

Je propose : "En France, les organisations sportives sont extrêmement changeantes en terme de législations et perspectives, comme en témoigne le récent rapport demandé par le ministre".

Peut être que quelqu'un à mieux à proposer/ Maybe someone can propose a better translation.

dav

New Member
    france
    Sorry I would like the translation in English "comme en temoigne le recent rapport demande par le ministre des sports"..
    Thanks

denis-a-paris

Senior Member
    English - USA
    dav said:
    Please, How can I translate this sentence:
    In France, the sports organisation is extensively changing in terms of both legislation and new prospects "comme en temoigne le recent rapport demande par le ministre".
    Thanks
    In France, the sports organisation is extensively changing in terms of both legislation and new prospects as shown by the recent report by the official. ?

J'espère que le t'aide. Je ne suis pas sûr mais c'est ma mieux devinette du contexte tu nous a donné.

< Previous | Next >