Disclaimer This report was prepared as an account of work sponsored by an agency of The United States

Discussion in 'Legal Terminology' started by Nattt, Jul 26, 2011.

1. Nattt

Nattt Member

Argentinian Spanish
    Hola amigos, estoy traduciendo un informe monografico sobre remediación de suelo contaminado con mercurio y al principio me aparece este descargo de responsabilidad que averiguando me dí cuenta que es muy común y pensé que seguramente ya hay una versión del mismo sólo que yo la he encontrado... Así que si alguno la tiene les agradecería mucho.

Disclaimer This report was prepared as an account of work sponsored by an agency of The United States Government. Neither the United States nor any agency thereof, nor any of their employees, makes any warranty, express or implied, or assumes any legal liability or responsibolity for the accuracy, completeness, or usefulness of any information, apparatus, product, or process disclosed, or represents that its use would not infringe privately owned rights.... etc

Ese es el comienzo, en realidad es un poco más larga pero como digo, la encontré muchas veces en internet así que seguramente uds ya la conocen.

Gracias !!!

2. Nattt

Nattt Member

Argentinian Spanish
    Amigos, alguna idea??? Gracias!

Share This Page

Loading...