Disculpa mis errores inevitable

Discussion in 'Spanish-English Vocabulary / Vocabulario Español-Inglés' started by jessjaw, Apr 19, 2008.

1. jessjaw Member

England English
    I am very inexperienced with Spanish and have worked hard to translate a short email which I am sending to a new friend in Spain. Please let me know of any major mistakes I have made as it is the first email.

¿Qué tal? Gracias por dejarme practica hablando Español contigo... ¡Disculpa mis errores inevitable!

Estoy bien, pero Londres es muy frío y gris como siempre. Tambien, Tengo mucho prepararme para trabajo mañana. Soy maestro de escuela primaria aqui (¿Ya te lo dije? ¡No puedo recordar!) y necesito estar organizado bien esta listo por los granujas.

Lo pasé fenomenal en Valencia. Esta un ciudad vibrante, pienso que pasaré más tiempo alli en el futuro. Tambien, fue la primera vez que viajando solo y estaba sopredido de que todos estaban amistosa - es más dificil conocer gente en Londres todos estaban parece haber ignorar el uno al otro! ¿Cuánto tiempo llevas en Valencia? ¿Quizá pudieras háblame de ti?

Pues... Con suerte que me recordaras y no pienses me estoy volviendo loco!

¡Cuidate!

2. Milton Sand

Milton Sand Senior Member

Bucaramanga, Colombia
    Español (Colombia)
    Hi!
    Are you kidding. If that is to be so inexperienced with Spanish, then my mind can't get what is like to be an expert.
    Anyway, It would be nice if you leave your mistakes, which let your friend know you are making an effort. And maybe you can tell him/her to show you your mistakes; a good excuse to get him/her writing you back.
    Bye! ;)

3. SDLX Master

SDLX Master Senior Member

Lima, Peru
    Spanish - Peru
    So much for an inexperienced teacher! Good job :)

4. jessjaw Member

England English
    Thank you very much! As long as I know the mistakes are not terrible and it makes sense, I will leave them in.

Gracias!

Share This Page

Loading...