List thread / Liste : click
A quoi sert de créer une liste pour ce qui existe déjà ? Je vous donne juste une "short-list" ...
A to abuse / abuser ( to abuse = insulter / abuser = to take advantage)
C caution / caution ( caution = prudence / caution = guarantee)
D to deceive / décevoir ( to deceive = tromper / décevoir = to disappoint)
E expertise / expertise ( expertise = compétence / expertise = expert's report)
Note de la modératrice : tous les emprunts, excédant un paragraphe, d'autres sources que les dictionnaires de WR seront supprimés, quel que soit leur intérêt, pour des raisons légales.
Je vous rappelle ici la règle numéro 14 du forum :
Mise à jour OK
A quoi sert de créer une liste pour ce qui existe déjà ? Je vous donne juste une "short-list" ...
A to abuse / abuser ( to abuse = insulter / abuser = to take advantage)
C caution / caution ( caution = prudence / caution = guarantee)
D to deceive / décevoir ( to deceive = tromper / décevoir = to disappoint)
E expertise / expertise ( expertise = compétence / expertise = expert's report)
Note de la modératrice : tous les emprunts, excédant un paragraphe, d'autres sources que les dictionnaires de WR seront supprimés, quel que soit leur intérêt, pour des raisons légales.
Je vous rappelle ici la règle numéro 14 du forum :
No web pages or copyrighted or plagiarized content may be inserted into WordReference posts. Minor fair use excerpts from dictionaries such as a definition/translation or two is permitted. Other quotes of less than one paragraph (4 sentences) are permitted as well. All other forms of inserted content from press releases, newsletters, web pages, or any other copyrighted content placed into messages will be removed without exception. A link to the content is acceptable and appropriate.
Mise à jour OK