dniester tap water final treatment by domestic filter

Leslita

New Member
santo domingo, español
a possibility of dniester tap water final treatment was studied...

Thanks for the help.

• Gringosimo

Senior Member
    USA English
    Es el nombre de un rio.

Dniester

(n´str) (KEY) , Rus. Dnestr, Ukr. Dnister, river, c.850 mi (1,370 km) long, forming part of the border between Ukraine and Moldova. It rises in the Carpathian Mts., flows generally SE through SW Ukraine past Halych, Khotin, and Mohyliv-Podilskyy, through Moldova past Tighina and Tiraspol, and empties through an estuary into the Black Sea SW of Odessa. It is navigable below Halych; its tributaries include the Sereth and the Stryy. The Dniester formed the Romanian-Soviet border from 1918 to 1940, when the USSR regained Bessarabia.

Leslita

New Member
    santo domingo, español
    Gracias por tu pronta respuesta gringosimo, ¿Podrías traducirme la frase completa? especificamente quiero saber que significado darle a "tap" en esa frase.

Phryne

Senior Member
    Argieland--Esp/Eng
    Leslita said:
    Gracias por tu pronta respuesta gringosimo, ¿Podrías traducirme la frase completa? especificamente quiero saber que significado darle a "tap" en esa frase.
    Hola :)

tap water: agua del grifo o agua de la canilla.

saludos

Gringosimo

Senior Member
    USA English
    No se como se traduce tampoco pero "tap water" es la agua que sale de la lava manos en su casa o sea la agua que te llega de la ciudad. Tambien me entero en como se llame. :)

woops, Phryne me gano y ahore se! :D

< Previous | Next >