Dpto de Marketing determina las especificaciones

Discussion in 'Spanish-English Vocabulary / Vocabulario Español-Inglés' started by anakemii, Apr 3, 2012.

1. anakemii New Member

Valencia, Spain
    Spain Spanish

Buenos días,
    Me gustaría mejorar la siguiente frase. Quiero decir que el Dpto de Marketing determina las especificaciones de los vehículos a fabricar. Tambien quiero informar que traslado los comentarios de una persona al Dpto. de Marketing, Y agradecer las sugerencias.

Dear Mr. xx,

We would like to inform you that our Marketing Department establishes the procedures to determine the specification and the range of vehicles to be manufactured.

Please be assured that we will let know your constructive suggestions to the Marketing Department, that certainly will take them to consideration.

Kind regards

Muchas gracias de antemano!!​

2. Has traducido bien, pero si quieres dar un poco más de fluidez al texto, podrías hacer unos pequeños cambios:

Please/kindly note that our Marketing Department establishes the procedures which determine the specifications and range of vehicles to be manufactured.

We would like to inform you that it is our Marketing Department that establishes the procedures which determine the specifications and range of vehicles to be manufactured.

Please be assured that we will pass your constructive suggestions to this department, which will certainly take them into consideration.

We are forwarding your constructive suggestions to this department, so that they may be taken into consideration.

Your constructive suggestions will therefore be sent to this department, so that they may be taken into consideration.

o bien:

We would like to thank you for your constructive suggestions. We are forwarding/ have forwarded them to our Marketing Department, the division of our company responsible to establishing the procedures which determine the specifications and range of vehicles to be manufactured.

3. anakemii New Member

Valencia, Spain
    Spain Spanish
    Muchas gracias!!!

Share This Page

Loading...