Faltes d'ortografia en català (so neutre /ə/)

< Previous | Next >

gvergara

Senior Member
Español
Hola:

Jo, com a aprenent de la varietat orientral del català, tinc alguns problemes amb la representació simbòlica (amb lletres) del so neutre /ə/ perquè tinc la tendència a aprendre les paraules com es pronuncien, no com s'esciuen. M'agradaria saber si els parlants nadius de les varietats on hi ha el so neutre fan faltes d'ortografia quan han de transcriure les a i e neutres.

Gràcies per endavant,
Gonzalo (Corregiu tots els meus errors si us plau ;))

• Lurrezko

Senior Member
    Spanish (Spain) / Catalan
    Hola:

Jo, com a aprenent de la varietat orientral del català, tinc alguns problemes amb la representació simbòlica (amb lletres) del so neutre /ə/ perquè tinc la tendència a aprendre les paraules com es pronuncien, no com s'esciuen. M'agradaria saber si els parlants nadius de les varietats on hi ha el so neutre fan faltes d'ortografia quan han de transcriure les a i e neutres.

Gràcies per endavant,
    Gonzalo (Corregiu tots els meus errors si us plau ;))
    Alguns sí i d'altres no, suposo :). De la mateixa manera que alguns castellanoparlants fan faltes d'ortografia en l'escriptura de b/v o g/j.

Salut :)

avellanainphilly

Senior Member
    Catalan, Spanish
    És un dels errors típics que fas de petit... (i de gran, mooolt de tant en tant :rolleyes: encara passa, sobretot amb paraules que no has vist escrites gaire sovint)

< Previous | Next >