fully defeased structure

nrojas

New Member
Spanish - Uruguay
"The associated hedge positions effect the funds with a fully defeased structure because within these a cero coupon bond is actually purchased and priced to market each month."

• nrojas

New Member
    Spanish - Uruguay
    Hola, gracias por responder! Perdón por no ser más específica, es la primera consulta que envio...
    Estoy haciendo una traducción en la que me aparece en el contexto exacto citado esto de "fully defeased structure". La pregunta exactamente es que significa (dentro del contexto) y si es posible cual sería su traducción.
    Se que tiene que ver con bonos pero la verdad no entiendo exactamente q tipo de estructura es. Cito definición que encontré en la web que creo puede ser útil: "Defeased Bonds. Refunded bonds for which the payment of principal and interest has been assured through the structuring of a portfolio of government securities, the principal and interest on which will be sufficient to pay debt service on the refunded, outstanding bonds. When a bond issue is defeased, the claim on the revenues of the issuer is usually eliminated."
    Muchas gracias!

Natalia