Grammar problems in a pledge for Peace Portuguese

< Previous | Next >

CRR

Member
Spanish - Paraguay
I need help with the grammar in this translation, can someone please help me.
Thanks!!

English version:
Pleadge for Peace
I pledge to a life of respect, safety, and nonviolece. I commit to transform my private concern into public action: Spreading this message to my community, aiding those in need, and supporting those who stand for the cause. With my allies by my side, I will create a society of peace.

Portuguese translation:
Prometa para o pledge da paz
Para viver uma vida do respeito, da seguranca, e da sem-violencia. eu cometo a tranformar meu interese confidencial em acao publica: espalhando esta mensagem a minha comunidade, ajudando aqueles na necessidade, e suportando aqueles que a posicao e para a causa. Com meus aliados ao meu lado, eu vou criarei uma sociedade da paz.

Thank you very much!!

• Vanda

Moderesa de Beagá
    Português/ Brasil
    English version:
    Pleadge for Peace
    I pledge to a life of respect, safety, and nonviolece. I commit to transform my private concern into public action: Spreading this message to my community, aiding those in need, and supporting those who stand for the cause. With my allies by my side, I will create a society of peace.
    Portuguese translation:
    Promessa de paz
    Prometo uma vida de respeito, de seguranca e de não-violência. Comprometo-me a transformar meu interese pessoal em ação pública: espalhando esta mensagem à minha comunidade, ajudando aqueles em necessidade, e apoiando aqueles que lutam por esta causa. Com meus aliados ao meu lado, criarei uma sociedade de paz.

Outsider

Senior Member
    Portuguese (Portugal)
    Só uns retoques... :D

Compromisso de paz
    Comprometo-me a uma vida de respeito, de seguranca e de não-violência. Prometo transformar meu interese pessoal em ação pública: espalhando esta mensagem pela minha comunidade, ajudando os mais necessitados, e apoiando aqueles que lutam por esta causa. Com meus aliados ao meu lado, criarei uma sociedade de paz.

< Previous | Next >