heirs (power of attorney)

NicolasM

New Member
Spanish - Arg
Hello,

I have a question related to a power of attorney for customs and forwarding agent, where it sais literally:

"hereby constitutes and appoints [..] its HEIRS and assigns, its officers, employees (...) to act for and on its behalf.."

I may and wish to interpret the term "heirs" as an attorney in fact or legal representative. But in fact I think that its a very wide term for a power of attorney to be a kind of "successor" of the grantor.

Is it a standard, normal or usual term to include in such documents ?

Thank you,
Greetings, Nicolas.

• xavier6892

Senior Member
    English - U.S.A. and Spanish - Mexico
    ¡Hola NicolasM!

Que tal: constituye y designa...a sus herederos y cesionarios, sus oficiales, sus empleados...para que actúen (o representen) en su favor.

Yo veo muy seguido esta clausa en los poderes de abogado.

Gracias. xavier

David

Banned
    "hereby constitutes and appoints [..] its HEIRS and assigns, its officers, employees (...) to act for and on its behalf.."

"por esto medioconstituye y designa a ... , a sus herederos y cesionarios, sus oficiales, sus y empleados...para que actúen (o representen) en su favor por él(¿la?) en su nombre y por su parte.

¿Qué dicen los hp's?

NicolasM

New Member
    Spanish - Arg
    Gracias Xavier y David.
    Mi pregunta era más bien dirigida al término "heirs", si este puede entenderse como sinonimo de "representante". De otro modo, el poder éstaría constituyendo un sucesor, heredero en su término literal (entiendo yo, sucesorio.)
    Gracias,
    Saludos, Nicolas