if the apology is offered, the jealous agent is again constrained in the kinds of

mesd

Member
Vzla Spanish
Hello Friends!!! Maybe you could help me out with this sentence that has been quite difficult for me. I remind you that it is a text about Social Constructionist . Thanks
This is the complete sentence:“…if the apology is offered, the jealous agent is again constrained in the kinds of reactions that may intelligibly follow.”

• mesd said:
    Hello Friends!!! Maybe you could help me out with this sentence that has been quite difficult for me. I remind you that it is a text about Social Constructionist . Thanks
    This is the complete sentence:“…if the apology is offered, the jealous agent is again constrained in the kinds of reactions that may intelligibly follow.”

Seguiendo las reglas del foro, agradeceríamos tuvieras la gentileza de darnos tu intento primero y luego veremos cómo podemos ayudarte.
    Por lo que he leído, vamos a graduarnos junto contigo !!

Have a nice week-end;)

hopefully said:
    Seguiendo las reglas del foro, agradeceríamos tuvieras la gentileza de darnos tu intento primero y luego veremos cómo podemos ayudarte.
    Por lo que he leído, vamos a graduarnos junto contigo !!

Have a nice week-end;)
    Hola msd!!,
    He comprobado que te has esforzado en darnos tu intento para serie de tus threads. No obstante, veo que aún te queda éste por resolver.
    Va mi sugerencia:
    Si se dan las excusas correspondientes, entonces el agente celoso/envidioso queda restringido/encerrado /forzado/obligado a manifestarse en forma de reacciones incomprensibles/ indescifrables/difíciles/ oscuras.

Mucha suerte !!;)

< Previous | Next >