in trust for me have or at the time of my possession had, or am, or was, in any respect, entitled to, in possession, remainder or reversion

< Previous | Next >

franco_n30

Senior Member
Spanish Argentina
Buenas tardes:
Estoy trabajando en un texto sobre una demanda por tenencia de menores. Luego de un formulario, me encuentro con la siguiente oración que me cuesta comprender:

I do solemnly swear that the account by me delivered into this court with my application for counsel does contain a true and full account of all my real and personal estate, debts, credits and effects whatsoever without exception, which I or any person in trust for me have or at the time of my possession had, or am, or was, in any respect, entitled to, in possession, remainder or reversion and that I have not at any time since charges were made against me or before, directly or indirectly sold, leased, assigned or otherwise disposed of or made over, in trust for myself or otherwise, other than is mentioned herein.

Mi duda es con la parte resaltada. Mi intento sería: "en fideicomiso para mí tenga o que en el momento de mi posesión tuviera, o tenga, o haya tenido, en algún sentido, derecho a, en posesión, remanente o reversión"
Muchas gracias

• Joe Esquire

Senior Member
    Spanish Spain- English US
    Creo que captura el contexto perfectamente.
    En esa frase, el interesado certifica al tribunal que no posee activos no declarados, en manos de terceros bajo las varias figuras fiduciarias listadas.
    Saludos,

< Previous | Next >