Liberal Democrat Party??

Discussion in 'Spanish-English Vocabulary / Vocabulario Español-Inglés' started by pez_321, Mar 10, 2006.

1. pez_321 Member

UK
    UK - English
    How would you say LIBERAL DEMOCRAT PARTY in Spanish? Is it as simple as it seems?

En términos generales mi perspectiva en el euro es la misma que el partido Conservador siempre ha mantenido; es la misma que toma Gordon Brown; es la perspectiva que ya toma de una de los contendientes principales por el liderazgo de partido de los demócratas liberales – estees nuevo, y es la vista que la confederación de la industria británica toma (aunque algunas empresas individuales están a favor del euro, supongo debido a que ayudaría sus costes si iban a comerciar en gran cantidades con la zona euro y ahora están sufriendo por los altos costes de cambio ) ....MI INTENTO

. This is broadly the view that the Conservative party has always taken; it is the view that Gordon Brown takes; it is the view that one of the main contenders for the Liberal Democrat leadership (Simon Hughes) is now taking - this is new; and it is the view that the Confederation of British Industry broadly takes (although some large individual businesses take the pro-Euro view, presumably because it would help their costs if they trade very largely with the Euro zone and are currently hit by high currency exchange costs).

PLEASE CORRECT ME!! WANNA LEARN!

2. luis Senior Member

San Antonio, Chile
    Chile, spanish
    Creo que sí...
    "Partido Liberal Demócrata" sería una buena traducción...
    Ojalá te sirva

3. diegodbs

diegodbs Senior Member

Madrid
    Spain-Spanish

4. pez_321 Member

UK
    UK - English
    Thank You Both!

Share This Page

Loading...