living being

< Previous | Next >

Verdeazulada

New Member
Ecuadorian Spanish
Hola amigos!
Estoy tratando de escribir sobre mis intereses y pasatiempos, podrían ayudarme a revisar si está correcto?
Gracias de antemano.
"Soy un ser vivo que ha ido aprendiendo que la vida es para todos, y ahora mis intereses son cuidar del medio ambiente y sobre todo a la Madre Tierra pues es nuestra casa y nos alimenta. Por ella vivimos!. Mi familia también es muy importante en mi vida y le dedico mucho tiempo. Mis pasatiempos incluyen acampar, tocar guitarra, jugar con la computadora, juegos de video, escuchar música, cantar, etc. Realmente disfruto vivir y respirar."
Mi intento:
"I’am a living being what was learnig what the live is from everything, and now my interests are to care for the environment and mainly the Mother Earth then is our house and her feed us. By her we’re live!. My family too is very important in my live and dedicate much time. My hobbies include camping, playing guitar, play with the computer, play video games , listening music, sing, etc. I've really enjoyed live and breathe"

• sifueratica

Senior Member
    English - United States
    I am a human being who has learned that life is for everyone, and now my interests include caring for the environment, especially Mother Earth, seeing as she is our home and feeds us. We live for her! My family is also very important to me and I dedicate much time to them. My hobbies include camping, playing guitar, playing with/on the computer, playing video games, listening to music, singing, etc. I really enjoy living and breathing.

< Previous | Next >