Comment peut-on dire, i dont mind comme, i dont mind the cold/the dark/the heat Merci!
N Nose Senior Member english, england Mar 1, 2006 #1 Comment peut-on dire, i dont mind comme, i dont mind the cold/the dark/the heat Merci!
F Fred-erique Senior Member French living in Spain Mar 1, 2006 #2 "Je ne crains pas le froid, l'obscurité, la chaleur" "Je n'ai pas peur de" "Le froid,.... ne me dérangent pas"
"Je ne crains pas le froid, l'obscurité, la chaleur" "Je n'ai pas peur de" "Le froid,.... ne me dérangent pas"
C CARNESECCHI Senior Member Auvergne French / France Mar 1, 2006 #3 Hello, And, more colloquial, : "le froid, l'obscurité, la chaleur, ça ne me gène pas, je m'en fiche!" Hope it helps
Hello, And, more colloquial, : "le froid, l'obscurité, la chaleur, ça ne me gène pas, je m'en fiche!" Hope it helps
J Jim69 Senior Member Lyon, France French Mar 1, 2006 #4 "Je me fiche du froid/de l'obscurité/de la chaleur" is very employed in informal language. But you have not to say that to your boss for example
"Je me fiche du froid/de l'obscurité/de la chaleur" is very employed in informal language. But you have not to say that to your boss for example