Norwegian: this weekend it has been so busy

vanilla_kiss64

Senior Member
English/Tagalog - Australia
Can someone please help me translate this into norwegian! Tusen takk!

'Wow, this weekend it has been so busy! On Saturday i went to Emily's birthday party! We had so much fun swimming in the pool and playing party games! Emily your party was great, your are a legend! Sunday we had to attend the church mass at the old stone church. Boring but it was worth it because after that we went to the ice skating rink......yea, my my mother did make me go to chruch or i couldn't go to the ice skating rink. So that was my weekend. Well that's all for now! Have a great day everyone!'

• Gremli Skremli

Member
    Norwegian, Norway
    Dette har vært en veldig travel helg! Lørdag var jeg i Emilys bursdagsselskap. Vi hadde det veldig moro med å svømme i bassenget og leke selskapsleker. Emily, festen fin var topp, du er helt konge! Søndag måtte vi være med på gudstjeneste i den gamle steinkirken. Kjedelig, men det var verdt bryet, for etterpå dro vi på skøytebanen... ja, moren min tvang meg til å bli med i kirken, ellers fikk jeg ikke dra på skøytebanen. Det var min helg. Vel, det var alt for denne gang. Ha en fin dag alle sammen!

Christhiane

Senior Member
    English
    Dette har vært en veldig travel helg! Lørdag var jeg i Emilys bursdagsselskap. Vi hadde det veldig moro med å svømme i bassenget og leke selskapsleker. Emily, festen fin din var topp, du er helt konge! Søndag måtte vi være med på gudstjeneste i den gamle steinkirken. Kjedelig, men det var verdt bryet, for etterpå dro vi på skøytebanen... Ja, moren min tvang meg til å bli med i kirken, ellers fikk jeg ikke dra på skøytebanen. Det var min helg (I'd rather say: 'Slik var helgen min,' because the sentence is a bit confusing.) Vel, det var alt for denne gang. Ha en fin dag alle sammen!

Just a correction of a spelling error and a suggestion. =)