Prova d'antiguitat

Tige

Senior Member
USA
Spain (Català / Spanish)
Bon dia gent...
Vull dir en anglés "prova d'antiguitat" referida als immigrants: la documentació que han de presentar per demostrar que viuen al país durant cert temps. No sé si és "prove" o "evidence" i amb antiguitat ja em perdo, perquè crec que "antiquity" fa referència a la història, però no al temps que una persona porta a un determinat lloc.

Any idea??

• TraductoraPobleSec

Senior Member
    Catalan & Spanish
    Jo no et dic res pel que fa a antiquity perquè millor que t'aconselli un nadiu, com ara el Lou o l'Ajohan. No obstant això, dir-te que a mi em fa l'efecte que prova en el sentit d'evidence és PROOF.

Say hello to the Midwest!

Tige

Senior Member
    USA
    Spain (Català / Spanish)
    You are right!!
    Tan d'hora i ja no em va el cap bé!!
    Esperaré respostes per a l'antiquity...

Salutacions al Mediterrani...!!

ajohan

Senior Member
    UK, English
    So I started playing with Google (as we all tend to do :)) and pumped in terms like "immigrants have to/must prove" and "immigrants have to/must provide" and the best thing I could come up with was "proof of residency", which doesn't sound bad actually.
    Més contexte seria útil perquè 'prova' es podria referir a una mena de test o examen.

Cheers

Tige

Senior Member
    USA
    Spain (Català / Spanish)
    Thanks Ajohan! I'm sure it's not a test, because it talks about documents, specifically the way registering at the municipality (de document you get) can be used as "prova d'antiguitat" in a further moment. What do you think?

ajohan

Senior Member
    UK, English
    Well I also found "immigrants must provide proof of in-district registration" and "immigrants must provide proof of registration with their local council".
    The first one sounds like "official speak" and the second one is how a layman like me would say it.

He pensat també en "proof of resident status".

< Previous | Next >