Replace / reemplazar

veris16

Member
Mexican Spanish
Can you please help me to correct the following text.

Dear all,
Starting tomorrow I will be out of the office during three weeks and will be back the 9th of February. During this period Miss Hovland will be replacing me.
Whether documents or information shall be sent to her attention and copy to me as well.
Best Regards,

Estoy es lo que quiero decir:
Estimados todos
A partir de mañana estare fuera e la oficina durante tres semanas y estare de regreso el 9 de febrero. Durante este periodo la Srita. Hovland tomara mis responsalidades.
Cualquier documentacion o informacion debera ser enviada a su atencion con copia para mi tambien.

Thanks!

• oavicena

Member
    spanish
    Dear all,
    Starting tomorrow I will be out of the office during three weeks and will be back the 9th of February. During this period Miss Hovland will be replacing me.
    Whether documents or information shall be sent to her attention and copy to me as well.
    Best Regards,
    Hola veris16,
    en primer lugar yo pondría las fechas exactas de tu ausencia, ya que como lo has escrito tú el texto solo tiene validez hoy dia 14. Algo así como:
    I will be out of the offfice from Jan 15th to Feb 9th.
    Prueba a utilizar el verbo substitute en lugar de reemplazar: Miss Hovland will be substituting me. Substitute indica que es por un tiempo limitado.
    Y la última frase yo la pondría así:
    Please, send/submit relevant information or documents to her and place a copy to me.

Espero haberte ayudado.
    Borja

< Previous | Next >