Self-celebration

• Vanda

Moderesa de Beagá
    Português/ Brasil
    Parabéns, almostfreebird! :) Muitas felicidades!

Cherinita, we have redeemed ourselves for the big slipping with you, right?!:eek:

Vampiro

Member Emeritus
    Chile - Español
    Apio verde tuyú. ♪♫♪
    Apio verde tuuuyú ♪♪♪
    Apio veeeeerde tuyúuuuuu ♪♪♫
    Apio verde tuyú. ♪♫♪

Feliz cumple a ambos.
    _

RIU

Senior Member
    Español
    Bueeeeno, si a eso vamos, yo pongo las birras y la gaseosa, que me se de alguien que no bebe (o no debería beber).

¡¡¡¡¡¡FELIZ ANIVERSARIO ALMOST!!!!!

¡¡¡¡¡¡FELIZ ANIVERSARIO CHERINE!!!!!

Manuel G. Rey

Senior Member
    Almostfreebird, con ese nombre y ese amor que declaras ¿Queda alguna duda sobre tu felicidad?

Hierba verde tuyú. ♪♫♪
    Hierba verde tuuuyú ♪♪♪
    Hierba veeeeerde tuyúuuuuu ♪♪♫
    Hierba verde tuyú ♪♫♪

Cherine, los últimos serán los primeros. Que todo sea mejor que lo que sueñas, mejor que lo que imaginas, mejor que óptimo.

cherine

Moderator
    Arabic (Egypt).
    ¡Ah! Lo desconocía, Cherine, felicidades a ti también. ¿Te curras un hilo y lo hacemos oficial?
    Gracias, Riu! No es necessario. Ya me han felicitato lo suficiente :)
    Cherinita, we have redeemed ourselves for the big slipping with you, right?!/QUOTE]
    Sure, Vandinha! I didn't mean anything. It's just the Almostfreebird's self-celebration reminded me of what I said to myself a few days earlier and it looked a bit ironic to me, so I couldn't resist posting that. :)
    Feliz cumple a ambos.
    Gracias, Vampiro. :)
    Y feliz cumpleaños a ti también Cherine.

Espero que os guste...
    Gracias, Ro. Y sí, me gusta :)

Bueeeeno, si a eso vamos, yo pongo las birras y la gaseosa, que me se de alguien que no bebe (o no debería beber).
    :thumbsup: Yo voy con la gaseosa y dejo las otras a los demas. :)
    Y gracias otra vez. :))
    Cherine, los últimos serán los primeros. Que todo sea mejor que lo que sueñas, mejor que lo que imaginas, mejor que óptimo.
    Ay que bonitos deseos! Gracias, Manuel :)

@Almostfreebird, sorry for crashing into your party. Won't do this again. Promise! :))

And happy birthday again :)

Oldy Nuts

Senior Member
    Spanish - Chile
    Happy Birthday, almostfreebird!

If you keep your birthday date to yourself and don't include it in your profile, you cannot expect any other participants to congratulate you on that important date :p. In any case, I do hope that you had a very nice day in spite of what is still happening at Fukushima and about which we know so little.

bondia

Senior Member
    English-England
    If you keep your birthday date to yourself and don't include it in your profile, you cannot expect any other participants to congratulate you on that important date :p. In any case, I do hope that you had a very nice day in spite of what is still happening at Fukushima and about which we know so little.

Hi, almostfreebird, congratulations!
    And thank you, Oldy, for reminding us that Fukushima still exists.
    Best regards to both, all well with me and, I hope, with you.