How would I say, "Thank you for welcoming me into your home" (a uds.)? thanks, Cristin
N noelle2788 New Member English-American Nov 7, 2008 #1 How would I say, "Thank you for welcoming me into your home" (a uds.)? thanks, Cristin
A Alberjob Senior Member Spanish - Venezuela Nov 7, 2008 #2 Hola y bienvenida al foro. La forma de decirlo es: Gracias por darme la bienvenida a su casa. Yo preferiría la siguiente: Gracias por recibirme en su casa. Saludos
Hola y bienvenida al foro. La forma de decirlo es: Gracias por darme la bienvenida a su casa. Yo preferiría la siguiente: Gracias por recibirme en su casa. Saludos
B Blakehd New Member English Feb 3, 2011 #4 Hello, I am creating some sentences for a professional publication in Costa Rica. Any help would be appreciated! How would I write: 'Hello, thank you for welcoming me to present to you today" and "Thank you for your interest in Health Informatics Research"
Hello, I am creating some sentences for a professional publication in Costa Rica. Any help would be appreciated! How would I write: 'Hello, thank you for welcoming me to present to you today" and "Thank you for your interest in Health Informatics Research"