The Speckled Band

< Previous | Next >

Mardel

Member
Spanish English
Hola gente ! Estoy tratando de ayudar a mi hijo en su exámen de "Literature" de Inglés, libro "Sherlock Holmes, Short Stories, Sir Arthur Conan Doyle" y el primer capítulo se llama THE SPECKLED BAND.
No entiendo el significado, qué quiere decir ? Busqué en el diccionario pero no estoy segura ....
Por favor me pueden ayudar con la traducción ? No puedo hacer un intento por qué no lo entiendo !!!!!
Mil gracias,

• SydLexia

Senior Member
    UK English
    If you read the story you will see what it refers to... (and if the title specified exactly what it was there would be no mystery)

syd

Dlyons

Senior Member
    English - Ireland
    Oops - maybe I should have put a Spoiler note in my posting. ;)
    Mi memoria dice que se trata de una culebra. Se puede Google por la especie.
    Moderator's: spoiler added and order of answers changed

Last edited by a moderator:

Mardel

Member
    Spanish English
    Gracias Valeria Mesalina !!!! y Dlyons!

If you read the story you will see what it refers to... (and if the title specified exactly what it was there would be no mystery)

syd
    I know ... I´m asking for replies because I need help ... from the begining of the chapter ...
    I´m trying to teach him to understand this book, so I think I must be clear .... from the begining. He must study 4 chapters so the first one must be clearly understood.

< Previous | Next >