visitar la gran muralla, sempre en parla

NxLi

Member
Chinese
Bon Dia a tots,
Tinc una pregunta. aquesta frase és acceptable en la conversa oral si hi ha un context específic? (A més, si és possible, podeu ajudar-me a donar-me un context) No sé quin ha de ser el context, de manera que seria fantàstic que també m’ajudéssiu.

Visitar la gran muralla, sempre en parla.

Gràcies a tots per l'ajuda

Last edited by a moderator:
  • Bevj

Allegra Moderata (Sp/Eng, Cat)
    English (U.K.)
    Bon dia
    On vas trobar aquesta oració?
    Quin és el context original? És que anem al revés, et toca a tu aportar el context.
    Gràcies

NxLi

Member
    Chinese
    Bon dia
    On vas trobar aquesta oració?
    Quin és el context original? És que anem al revés, et toca a tu aportar el context.
    Gràcies
    Gràcies per la resposta. Estic jugant amb l’ordre de les paraules per veure si aquesta frase és acceptable en una conversa informal. I no sé quin ha de ser el context. Per tant, si ens ajudeu a proporcionar-ne un, agrairíeu.

Lurrezko

Senior Member
    Spanish (Spain) / Catalan
    L'ordre seria correcte si vols posar èmfasi en la primera idea contraposant-la a una altra que pot estar tàcita o sobreentesa. Però necessites introduir-la amb una preposició (de) que et reclama el règim del verb parlar.

A mon germà, visitar el Japó no li crida l'atenció, però de visitar la Gran Muralla sempre en parla.

NxLi

Member
    Chinese
    L'ordre seria correcte si vols posar èmfasi en la primera idea contraposant-la a una altra que pot estar tàcita o sobreentesa. Però necessites introduir-la amb una preposició (de) que et reclama el règim del verb parlar.

A mon germà, visitar el Japó no li crida l'atenció, però de visitar la Gran Muralla sempre en parla.
    Moltes gràcies per la resposta. Ara entenc. Agraeixo la vostra ajuda.