Warranted No Known or Reported Losses

ray5363

New Member
English - Southern (FL) - Spanish (VE)
Buenas tardes,

Estoy traduciendo un certificado de seguros de aeronave y en el "coverage description" me sale lo siguiente:

Certificate effective date: March 1, 2021 00:01 LST WNKORL at inception.

Busqué las siglas LST y WNKORL y equivalen a: Local Standard Time y Warranted No Known or Reported Losses

Lo que no le logro dar sentido es a WNKORL

Mi intento:

Fecha de vigencia del certificado: 1° de marzo de 2021. 00:01 Hora Estándar Local, siempre que no exista pérdida conocida o reportada a la fecha de entrada en vigencia

¿Me podrían echar una mano? ¡Gracias!

• Joe Esquire

Senior Member
    Spanish Spain- English US
    The Warranty of No Known or Reported Losses is a written representation made by the applicant to the Insurance Company required before coverage will be provided.
    The annotation in the Certificate indicates that the Warranty Letter was received and limits the company’s liability in accordance with the representations.

“Representación por el asegurado que no existen perdidas conocidas o declaradas a la fecha......”

Regards,
    je

ray5363

New Member
    English - Southern (FL) - Spanish (VE)
    The Warranty of No Known or Reported Losses is a written representation made by the applicant to the Insurance Company required before coverage will be provided.
    The annotation in the Certificate indicates that the Warranty Letter was received and limits the company’s liability in accordance with the representations.

“Representación por el asegurado que no existen perdidas conocidas o declaradas a la fecha......”

Regards,
    je

Thank you very much! That makes a lot more sense.