whoop

danalto

Senior Member
Italy - Italian
I really can't understand whether Regina's joking or not..Could you please help me with this sentence? Thank you!

REGINA Being the bridesmaid I got to go to the bachlorette party. Apparently, I didn’t whoop enough, so I was arrested by Officer Pat McGroin who told me I had the right to remain horny. Finally, at four-thirty little Abby Turner ran out of singles and drove me home.
REGINA Visto che sono la damigella d'onore sono dovuta andare al party di addio al nubiltao. A quanto pare non ho :confused: abbastanza e così sono stata arrestata dall'agene Pat McGroin che mi ha detto che avevo il diritto di rimanere su di giri / arrapata... (she is a lesbian: is this officer maybe a girl whom she had sex
with?)

• Elisa68

Senior Member
    Italian
    Credo che il poliziotto faccia parte della festa per l'addio al nubilato (forse uno spogliarellista travestito da officer?). Quindi Whoop credo che si riferisca al fatto che Regina non urlasse abbastanza, non era entrata nello spirito della festa...

AmoL'italiano

Senior Member
    English-U.S.
    whoop (in this sense)= a sound of joy, ecstasy (problem during an orgasm)

Other times you see whoop, it's just a loud noise that a person would make.

disegno

Senior Member
    United States English
    danalto said:
    Sì, it fits. Mi sono fatta distrarre dal nome, Pat, che però può anche essere maschile, giusto?
    Grazie, Elisa. :)
    Elise ha l'idea giusta. È sì, Pat puo essere un nome maschile...infatti è il nome di mio marito. Si chiama Pat o Patrick.

< Previous | Next >