without blindness

< Previous | Next >

St-Pett3R

Senior Member
Argentina - Spanish
is it well translated?

Sin la ceguera

Le pregunté a Borges que haría si de pronto recuperaba la vista. No dudó: <me pongo a leer en seguida. Tal vez buscaría un tomo de las Mil y Una Noches.
También trataría de ver como es mi cara de ahora. Yo sé que atroz anciano está acechándome. Usted tal vez pueda me pueda contar como es mi cara>

========================================================
Without Blindness

I asked Borges what he would do if he suddenly recovered his sight. He did not hesitate. <I would start reading immediately. I would perhaps grab a volume of “The Arabian Nights” I would also try to see what my face looks like. I don’t know what atrocious old is waiting for me. Maybe you could tell me what’s my face like.>

• Aquical

Senior Member
    México Spanish
    is it well translated?

Sin la ceguera

Le pregunté a Borges que haría si de pronto recuperaba la vista. No dudó: <me pongo a leer en seguida. Tal vez buscaría un tomo de las Mil y Una Noches.
    También trataría de ver como es mi cara de ahora. Yo sé que atroz anciano está acechándome. Usted tal vez pueda me pueda contar como es mi cara>

========================================================
    Without Blindness

I asked Borges what he would do if he suddenly recovered his sight. He did not hesitate. <I would start reading immediately. I would perhaps grab a volume of “The Arabian Nights” I would also try to see what my face looks like. I know what atrocious old man is waiting for me. Maybe you could tell me what my face looks like .>

Claudia Pinto

Senior Member
    Spanish - Colombia
    would also try to see what my face looks like NOW

St-Pett3R no entiendo esta frase: "Yo sé que atroz anciano está acechándome". (¿está bien copiada?)

St-Pett3R

Senior Member
    Argentina - Spanish
    perdona claudia, si.. es que la fotocopia de la cual la estoy copiando esta media borrosa.

"es, yo no sé qué atroz anciano está acechándome. "

disculpas

< Previous | Next >